Ázsiai húsgolyók egy edényben/ Onepot asian style meatballs

Legelőször, egy partyra csináltam kb. 4 kg darálthúsból. Ezt a receptet igazából a húsgolyó miatt osztom meg, mert aki unja már a magyaros fasírtot, annak ez egy szuper alternatíva. Mostanában gyömbér és koriander túladagolásban szenvedek, nézzétek ezt el nekem, mert kb. ez az alapja ennek a receptnek is :D a képen lévő mennyiség, kb. 2 adagnak felel meg, tehát simán lehet duplázni a mennyiségeket.

Hozzávalók:

- Húsgolyó: 25 dkg darált sertés-marha mix, 1 ek. worchestersire szósz, 1 gerezd fokhagyma lereszelve, só, bors, 1 ek. útimagfűhéj, 20 g (2 ek.) friss korianderzöld aprítva, 1 tk. frissen reszelt gyömbér.

-80 g zöldbab (fagyasztott kiolvasztva), 2 ek. szójaszósz, 1 ek. olivaolaj, 1 ek. főtt kuszkusz, 50 g főtt rizstészta, 1 gerezd fokhagyma reszelve, 1 tk. frissen reszelt gyömbér, 1 ek. pirított szezámmag, 1 tk. szezámmagolaj, 1 ek. méz, fél lime leve.

Elkészítés: a húsgolyó hozzávalóit keverjük össze, hagyjuk picit pár percet állni,  amíg az útifűmaghéj "végzi a dolgát". Ezután golyókat formázunk belőle és egy serpenyőben elkezdjük pirítani. Annyira pirítjuk meg, amennyire átsütve szeretjük. Én teljesen átsütve, úgyhogy kb. 10 percig pirítottam, majd hozzáadtam a zöldbabot, kuszkuszt és a rizstészta kivételével minden mást. Összeforgattam 3-4 percen keresztül, majd a végén adtam hozzá a rizstésztát. Friss korianderrel megszórva tálaltam :)

                                                                  -----------------------------------------

First time, I did the meatballs from 4 kgs meat without any sauce and veggies for a party. The important is the meatball now, that's why I share this recipe :)

Ingredients: 

-Meatballs: 25 dkgs minced pork-beef mix, 1 tbls. worchestersire sauce, 1 glove of garlic grated, 1 tsp. grated ginger, 2 tbls. finely chopped cilantro, salt, pepper, 1 tbls. psyllium husk.

- 80 gs green bean (defrosted), 2 tbls. soy sauce, 1 tbls. sezameseed, 1 tsp. sezamoil, 1 tsp. grated ginger, 1 garlic grated, half lime juice, 1 tbls. honey, 50 gs cooked rice noodles, 1 tbls. cooked couscous, some olive oil.

Making method:  mix all of the meatball engredients and a few minutes later, make balls and start fry at a pan with some olive oil. When it's fully cooked (or how you like it) put everything (exept the noodles) and cook it together for 3 minutes. In the end, add the rice noodle and garnish with fresh cilantro. :)