A mi kedvenc 5 kolikajánk

3 évig egy Balaton parti egyetemen tanultam. Nem kifejezetten tartoztam a standard kolisok közé, amúgy sem, de az ételek terén sem :D Soha nem tudtam az otthonról hozott kajákat több napig enni (egyébként sem sokat jártam haza), már akkor is eléggé kiritkus és válogatós voltam evés téren, ami mostanára eléggé felerősödött :D

DE! Volt egy pár koli kaja, amit rengeteget ettünk és így vissza gondolva csoda, hogy nem lett később baj  a koleszterinünkkel meg a vércukrunkkal :D Bár abban az időben még tényleg azért volt időnk sportolni, szóval ez tuti sokat segített a dolgokban :D

Kifaggattam az összes egyetemi barátom arról, hogy mit ettünk anno, mert 1-2-re nem emlékeztem :D Össze is szedtem őket, bár van amit én konkrétan nem ettem de a közvetlen környezetemben igen :D

1. A képen szereplő akkor "fullos"-nak számító szendvics tulajdonképpen a mi kis club- szendvicsünk volt :D Akkor csináltuk, ha épp akciós volt a füstölt alpesi sonka (:DDD) és konkrétan az került bele amit találtunk: valamilyen saláta, sült tojás, ha volt akkor sajt és valamilyen mártás (majonéz, BBQ, mustár). Annyira masterchef érzés volt, hogy nem csak az alap két kenyér közé pakoltuk a belevalót hanem 3-ba, hogy mindig kicsit azért büszkék voltunk magunkra :D

2. Sajtleves: nevet most nem írok, de tudjátok annak híres mindenféle fűszerkeverékeket gyártó márkának vannak ám szuper kis krémleves porai: hát mi az alpesi sajtleves nevűt vettük mindig: de nem csak egy kis vízzel kikeverve, hanem telenyomtuk rengeteg jó féle magyar trappista sajttal, (dobozos) szárított sült hagymával és egy jó adag levesgyönggyel :D Ma már tuti, hogy nem bírnám megenni azt a rengeteg tartósítószert amit így egészben tartalmazott de biztos, hogy akkor szó szerint imádtuk :D

3. Melegszendvics: Kb. 2-3 különböző szobában lakhattam azalatt a 3 év alatt, de mindig volt valakinek melegszendvicssütője :D Iszonyú gyorsan elkészült és hát ki ne szeretné ezt a koleszterinbombát? :D Az esetek többségében azért odafigyeltünk, hogy jó fajta kenyeret vegyünk, mert már így is nagy bűntudat volt, de azért amikor kb. 15 dkg sajtot meg egy jó adag ketchupot/pizzakrémet belenyomtunk, akkor annyira nem kompenzálódótt a "jókenyér" dolog :D

4. Instant tésztás levesek: ez a tipikus kolikaja, amit biztos, hogy mindenki evett már életében :D rengeteg fajtája van, csípős, ázsiai, csirkés, marhás, ramen tésztás stb. Ebből ok nélkül is bírtunk enni, merthát a sok ízfokozó eléggé megtette a hatását :D

5. Végül pedig a jó kis otthoni, anya által csomagolt ételek, amik nyílván a legjobban estek, a leghamarabb el is fogytak de én ilyet csak nagyon ritkán ettem :D Itt kiemelném a fagyasztott dolgokat, pl. jó kis otthoni pörkölt, chilis bab amit egyes szaktársaim olyan élvezettel olvasztottak fel, főztek hozzá tésztát és előadták, hogy amúgy "ma pörköltet >>főztem"<<, hogy öröm volt nézni :D

Remélem sikerült egy egészségesnek annyira nem mondható képet adnom arról, hogy mi mivel tettük tökéletessé a kollégista éveinket :D

Címkék: kolikaja